Tid for blogging

file0002057441010

Velkommen til min blogg!

Jeg har lenge lurt på å starte min egen blogg, men har aldri tatt steget og gjort det før nå.

I bunn og grunn har jeg alltid tenkt på blogging som en suveren måte å få formidlet mine tanker og idèer til omverdenen, samtidig som jeg forbinder blogging med disse såkalte rosabloggerne. Pene jenter med fine pupper. Dette har kanskje hindret meg tidligere i å starte blogg. For jeg er verken jente, rosablogger, eller bryr meg om mote. Tvert i mot så kunne jeg ikke brydd meg mindre om mote. Jeg er bare en simpel student som elsker å skrive. Derfor har jeg tenkt at denne bloggen skal handle om livet mitt som student, og jeg håper mange vil kjenne seg igjen i min hverdag.

Jeg har et ønske om å være anonym på bloggen min. Det er flere grunner til dette. For det første synes jeg tanken på å være anonym og mystisk er en god idé. Jeg trenger ikke å fortelle hvem jeg er, men kan heller fortelle dere om hendelser jeg opplever som student og hvordan det påvirker meg. Den andre grunnen til at jeg vil være anonym er fordi jeg tror det kan bli mer interessant for deg som leser og ikke vite det. Da kan jeg jo være hvem som helst, og hvis du går på høyere utdanning selv, kanskje jeg er en av dine klassekamerater? Når folk ikke vet dette, så kan jeg skrive i fred og ro helt ubemerket, og det liker jeg.

Det jeg kan fortelle er at jeg er mann, bor på østlandet og studerer innenfor media. Håper du vil trives med å lese bloggen min!

– D

Leave a Reply

